The End of the F***ing World İncelemesi

20:52


İzlemeye başlamadan önce diziye karşı çok büyük bir beklentim yoktu. Dizi hakkında konuşulmaya başlanmıştı ve ben de haliyle merak etmiştim. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla karakterler tuhaf tiplerdi. Nasıl bir ilerleme olacağını da çok kestirememiştim. Ayrıca bölümlerin 40 dakika olduğunu düşünüyordum, 20 dakikaymış. Kısaca konudan bahsedeyim.

İki gencin, sıkıcı olduğunu düşündükleri yaşamlarından uzaklaşmak için evden kaçmaları ile başlayan ve sonrasında gerçek dünya ile karşılaşmalarını konu alan bir dizi.


Kafalarına göre yaşamak istediklerinde çeşitli sorunlarla karşılaşıyorlar ve bu sorunlardan kaçarak başlarına daha fazla sorun açacakları bir yolculuğa çıkıyorlar. Dizi bu açıdan oldukça gerçekçi olduğu için beğendiğimi söyleyebilirim. Oyuncuların olaylara karşı verdikleri tepkiler oldukça doğal. Ayrıca konu da organik bir şekilde gelişiyor. Bu yüzden ben diziyi beğendim.

Üzerine yazabileceğim çok da bir şey yok aslında. ilk 2 bölüm sıkıcı ve saçma ilerlerken 3 den sonra karşılaştıkları olay ve bundan kaçışları, sezonun sonuna kadar "Acaba ne olacak?" diye izlememi sağladı.


Dizi şu an için toplam 8 bölümden oluşuyor ve her bölüm de 20 dakika. Sanırım 2019 da 2. sezonu gelecek ama 2. sezonda hangi konu işlenecek hiç bir fikrim yok.

Tek oturuşta izleyip bitirebileceğiniz tuhaf bir dizi. İzlemezseniz de birşey kaybetmezsiniz ama kötü de değil. Çerezlik bir dizi.

Konu açısından bazı izleyicileri rahatsız edebilecek şeyler var dizide. Bunu göz önünde bulundurarak izlemenizi tavsiye ederim.

Mesela;



You Might Also Like

0 Yorum