Game Of Thrones 5.Sezon 8.Bölüm Yorumum

15:57


--SPOİLER--




Dizinin başlangıcındaki Tyrion ve Khaleesi sahnesi sezon boyunca zaten beklediğimiz bir sahneydi. Henüz kitapların hepsini okumadığım için  ileride ne olacağını bilmiyorum, sadece umuyorum. Umarım bu ikili iyi işler başarır. Mormont'a ne olacağını da merak ediyorum. Şu taş hastalığı şehirde bir sorun yaratmaz umarım.

Arya sahnesi de oldukça iyiydi. Kitapta severek okuduğum bir karakterdir arya. Yüzsüz adamlara katıldığı ve ufaktan da olsa bir şeyler öğrendiği sahneler sezon boyunca hoşuma gitmiştir. Bu bölümde gördüğümüz adam Aryanın planlı olarak öldüreceği ilk kişi olacak sanırım.

Cersei'yi ilk sezonlarda hiç sevememiştim fakat ilerleyen sezonlarda korumacı bir anne olduğu ve bütün bu yaptıklarının sebebinin bu olduğunu anlayınca biraz da olsa hak verdim ve şuan yaşadıkları üzücü. Şu din adamını bir an önce etkisiz hale getirirler umarım yoksa şehir kendi kendini yiyip bitirecek.

Sansa'nın kardeşleri hakkında öğrendiklerinden sonra ne yapacağı merak konusu. Theon'un ispiyonlamasına rağmen, Sansaya yardım edeceğini düşünüyorum. Ve en başından beri derin bir planı olduğunu, sadece Ramsey'i öldürüp bu işi bırakmayacağını, üstüne bütün topraklarını ele geçirip Sansa'ya yardım edeceğini düşünüyorum. Çok mu iyimserim yoksa? Bunu zaman gösterecek.

Ve gelelim Jon'a. Yabanilere yardım için gitmesi ve kaç sezondur beklediğimiz Ak Gezenlerle karşılaşması oldukça şaşırtıcıydı benim için. Hatta ölüler ordusuyla. Öncesindeki ikna konuşması ve sonrasındaki savaş... Savaş başladığındaki kargaşa oldukça heyecanlıydı. Hiç şüphesiz bu bölümün adamı Jon Snow'du. Jon'un yabani grupla konuştuğu sahnede çıkan kadının dizi sonunda ölmesi hiç hoş olmamıştı. Neden gösterdiler özellikle bu kadını diye düşünüyor insan.

Ve sonuç olarak bence en güzel sahne olan Jon Snow vs Ak Gezen sahnesine gelelim. 3. Sezondaki ölüler ordusunu yöneten Ak Gezen'in burda ölmesi fakat başkalarının da olması büyük bir sorun. Dizi gittikçe fantastik bir hal alıyor. Entrikalar dan büyük çaplı destansı savaşlara... Dizinin yeni bölümünü heyecanla bekliyorum.

You Might Also Like

0 Yorum