Stranger Things 2.Sezon

19:51


Stranger Things ile ilgili neler yazsam bilemiyorum. Canlı bir dünya var ve bu dünya içinde her birini ayrı ayrı sevdiğim karakterlerle bu iş yürüyor. Stranger Things gerçekten de, uzun zamandır güzel bir şekilde film veya dizi izleyemezken kendi dünyasına çağırdı beni. Bu dünyada, geçen dönemden tanıdığım alıştığım karakterlerin yeni bir macerasına tanık oldum.


Normal bir şekilde başlayıp, daha sonradan bir olay gerçekleşmesi ve bu olayların farklı karakterlerin bakış açısından işlenmesi benim çok hoşuma giden bir tarz. Bu sezonda da bu çok güzel bir şekilde yapılmış. Yani kısacası, çok keyifli bir sezondu. İlk sezonu çok hatırlayamasam da bu sezon daha fazla keyif aldığımı söyleyebilirim.

Stranger Things ile ilgili ilk sezon yazımda çocuk oyuncuların çok havalara girdiklerinden bahsetmiştim. Bu sezon özellikle dikkat ettim de, gerçekten de iyi role iyi giriyorlar ve güzel oynuyorlar. Haklarıdır diyip özürümü de diliyorum kendilerinden. Ayrıca çok seveceğiniz ve ya nefret edeceğiniz yeni karakterler de var bu sezon.


Dediğim gibi konuyla ilgili bahsedecek çok birşeyim yok, ne yazarsam yazayım, bu canlı dünyanın ortasına bodoslama dalıp herşeyi mahvedecekmişim gibi geliyor. Sadece, bu sezon bende çok güzel hisler uyandırdığı için bu yazıyı yazmak istedim. Ben, sezon bittikten sonra mutlu hissediyordum. Siz de kendinizi hazırlayıp bir an önce yeni sezona başlayın. 


You Might Also Like

0 Yorum