JOY Film İncelemesi

23:50


Öncelikle şurdan başlamak istiyorum, "Bu nasıl bir kapak seçimidir ya?"

JOY, geçen gün tv+ da gördüğüm (reklam değil, ama keşke olsa) ve izlemeye başladığım bir film. Sinemada da görmüştüm ve gitmeyi düşünmüştüm başrolden (Jennifer Lawrence) dolayı. Ama 'sıradan bir ajan filmi herhalde' diyerek ve düşük puanı da görerek vazgeçmiştim (imdb puanı 6.6).

Film bir ajan filmi değil ve puanı da 6.6 olmamalı!


Joy ismindeki, geleceğe dair büyük hayalleriyle yaşayan küçük bir kızın büyüyüp sıradan bir insana dönüşmesiyle başlıyor film. Filmin başlarını sıkıcı olarak görüp geçmeyi düşünebilirsiniz (bence sıkıcı değildi ama ailem oldukça sıkıldı). Ama sabırla izlerseniz, sıradanlaşan Joy'un içindeki küçük kızın, ben hala buradayım demesiyle film oldukça güzel bir yöne doğru gitmeye başlıyor.

Evet başlangıç çok uzun tutulmuş ama ben böyle bir aileyi izlemekten keyif aldım. Düşük puanın sebebi de bu olabilir bilmiyorum. Ama kesinlikle 6.6 dan daha fazlasını hak eden harika bir insanı konu alıyor.


Ayrıca film gerçek bir kişinin hayatını anlatıyor, bir nevi biyografi yani. Spoiler olmaması için bu kişinin hayatının kalanında neler olduğundan ve bu sıradanlaşan kadının içindeki küçük kızın neler başardığından veya başaramadığından bahsetmeyeceğim. Ama sıradanlıktan kurtulduğunu kesinlikle söyleyebilirim ilerleyen dakikalarda.

Ayrıca Jennifer'ın yanı sıra, Robet de Niro ve Bradley Cooper da kadroda.

Yer yer eğlenceli, yer yer üzücü olan bu harika biyografiyi izlemenizi kesinlikle öneriyorum. Çok güzel bir film gecesi filmi olur.

You Might Also Like

0 Yorum