Star Wars: The Last Jedi 'a gidilir mi?

16:47


Yazıma başlarken bu soruya kısaca cevap vermem gerekirse, evet gidilir diyebilirim.

Eski filmleri izleyenlere ayrı, Star Wars serisini yeni jenerasyonla birlikte tanıyanlara ayrı iki paragraf yazmak istiyorum.

Önceki filmleri izlemeden bunu anlayabilirmiyim derseniz, heyecanlanmanız gereken yerlerde heyecan yaşayamabilirsiniz geçmişi, o karakterin önemini ve yaşadıklarını vs. bilmediğiniz için. Ama görsel olarak oldukça keyif alabileceğiniz aksiyonu yüksek bir Star Wars filmiydi.

Gelelim eski filmleri de izleyip konudan haberdar olan insanlar için ki yorumlarıma. 

Öncelikle, film oldukça saçmaydı bence. Birçok mantıksızlık vardı. Beğenen büyük bir kesim olduğunu gördüm. Onlar genelde bu saçmalıkları es geçip kalan kısmı için oldukça güzel yorumunu yapmışlar. Eğer saçma kısımlar gözünüze batmayacaksa siz de onlar gibi düşünebilirsiniz.

Ama o kısımlar benim gözüme oldukça battı. Hikayenin anlatılışı gibi konuları eleştirmiyorum. Kendi tarzlarıyla yapıyorlar bu işi. Ama olayların içine girildiğindeki saçmalıklar eleştirdiğim nokta. Ve film, bu konulara açıklık getirmek için uğraşmıyor bile. Çok daha güzel bir şekilde hazırlanabilirmiş o noktalar, yazık olmuş diye düşünüyorum.

Onun dışında, çok eğlendiğim ve heyecanlandığım sahneler de olmadı değil tabi ki.

Daha ayrıntılı bir inceleme yazısını ilerki günlerde yazabilirim belki, ama bu yazıda sadece bu filmle ilgili düşüncelerimi ve gidilip gidilemeyeceği konusundaki görüşlerimi yazmak istedim.

Sonuç olarak, gidip izleyin ve eğlenin diyorum. Sonrasında kendi kararınızı verirsiniz. Yeni Star Wars'lar kötü bir yöne doğru mu gidiyor yoksa tam tersi, serinin en iyileri olmaya adaylar mı?


You Might Also Like

0 Yorum