Transformers 5 Last Knight | Beklentiler

01:44


Bu serinin ilk 3 filmini oldukça beğenmiştim. İlk filmi de defalarca izlemiş ve hiçbirinde de sıkılmamıştım. Ama dördüncü film kelimenin tam anlamıyla rezaletti, zar zor izleyebilmiştim. Ve bu yüzden de beşten pek de bir beklentim yok açıkçası çünkü dörtte ki ile aynı kadro var beşte de . 

Sinemalarda da her film öncesinde mutlaka bir transformers fragmanı yayınladıkları için film daha çıkmadan gına geldi şimdiden. Yine de arkadaşlarımla gidip izleyeceğim filmi. Çünkü 'Resident Evil: The Final Chapter' kadar kötü bir film olamayacağını düşünüyorum. En azından görsel açıdan güzel bir film bekliyorum. Ayrıca şu sıralar gidilecek başka film de kalmadı. 


Fragmanlardan anladığım kadarıyla filmin bir kısmı geçmiş zamanlarda geçecek ki bu kısım ilgimi çekmeyi başarmıştı. O sahneleri ilk gördüğümde filmin tamamen eski zamanlarda geçeceğini düşünüp heyecanlanmıştım, ama sanırım oralardan başlayıp günümüze gelerek bir bağlayıcılık yaratılmaya çalışılacak. Yeni çıkan bir fragmanla karşılaştım ancak izlemedim. Transformers fragmanlarına karşı bir fobim oluştu sanrım. Yayınlanan fotoğraflardan gördüğüm Anthony Hopkins de filmde yer alacak. Bu habere sevindim. Ancak Mark Wahlberg'ün filmde olmasından hiç memnun değilim. Dörtte de vardı ve yine var maalesef. Shia LaBeouf'den sonra berbat bir başrol olduğunu düşünüyorum. Neyse yazacaklarım şimdilik bu kadar. Filmi izledikten sonra da bir yazı yazacağım elbette. Size de tavsiyem gidip izleyin güzel vakit geçirirsiniz herhalde. Ne kadar kötü olabilir ki?

You Might Also Like

0 Yorum