13 Reasons Why | İlk Bakış

01:28


Bu diziye başlayıp başlamama arasında çok kaldım. Çünkü benlik olup olmadığından emin olamamıştım. Benim tarzım değil gibi duruyordu ama oldukça da merak etmiştim çünkü herkesin dilindeydi. Sonuç olarak ilk bölümü izledim ve izledikten sonra da bu yazıyı yazmaya karar verdim. 

Önce kısaca ilk bölümden bahsedip sonra yorumlarıma geçeceğim. Bu noktadan sonrası ilk bölümle alakalı SPOİLER içerir dikkat.

(13 Reasons Why Mustang)

Henüz dizinin başında verilen bir bilgiden bahsedeyim, Hannah Baker isimli bir kız var ve bu kızın intihar ettiğini öğreniyoruz, dizi bu şekilde başlıyor. Tabi tüm okulda da bir matem havası var. Ve anlıyoruz ki bu kız, ölümüne sebep olan herkes için bir kaset kaydı yapmış ve her bölümde bu kayıtlardan birini dinliyoruz ki 13 tane var bunlardan. Bunları dinleyen kişi de şimdilik kızla nasıl bir ilişkisi olduğunu anlayamadığım Clay Jensen ki kapaktaki de kendisi. Şimdilik platonik gibi duruyor ama neler yaşadıklarını ilerleyen bölümlerdeki kasetleri dinleyerek öğreneceğiz sanırım.

İlk bölümü oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Hannah'nın sesinden olayları dinlemek fazlasıyla keyifli. Tabi bu keyif 13 bölüm boyunca sürecek mi, izleyip göreceğiz. Diziyle ilgili tek olumsuz yorumum, bu amerikan gençliği ne kadar da aptal arkadaşlar ya.

Yarın Transformers'ın yeni filmi olan Son Şövalye vizyona giriyor (hatta gece yarısını geçe bunu yazdığım için bugün de diyebilirim) ve ben onu izlemeye gideceğim. Görsel olarak da merak ettiğim bir film olduğunu önceki yazılarımda söylemiştim o yüzden detaylıca bir eleştiri yazısı yazmak istiyorum. Diğer yazılarda görüşmek üzere!


You Might Also Like

0 Yorum